Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гічко, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T06:57:46Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T06:57:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гічко С. Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Гічко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7457 | |
dc.description.abstract | Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку є невід’ємною частиною розумового та інтелектуального розвитку дитини, її пізнавальної активності, оволодіння мисленнєвими логічними операціями (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, абстрагування, класифікація). Особливої уваги в розвитку математичної діяльності потребують діти з порушеннями мовлення. Мета дослідження – виявлення рівнів сформованості елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку та визначення ефективності використання технологій ‟Палички Круїзінера” і ‟Блоки Дьєнеша” для їхнього формування в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |