Репозиторий Dspace

Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Твердохлебович, Інна
dc.date.accessioned 2023-05-16T07:31:57Z
dc.date.available 2023-05-16T07:31:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Твердохлебович І. Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Твердохлебович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7458
dc.description.abstract В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей з особливими потребами та забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для навчання дітей з особливими потребами. Ця ідеологія передбачає передусім толерантне ставлення суспільства до дітей із особливими освітніми потребами. Мета роботи – дослідити стан соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти й розробити та апробувати методику з формування соціальної толерантності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись