Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Твердохлебович, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T07:31:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T07:31:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Твердохлебович І. Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Твердохлебович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7458 | |
dc.description.abstract | В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей з особливими потребами та забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для навчання дітей з особливими потребами. Ця ідеологія передбачає передусім толерантне ставлення суспільства до дітей із особливими освітніми потребами. Мета роботи – дослідити стан соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти й розробити та апробувати методику з формування соціальної толерантності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |