dc.contributor.author |
Венгер, Олена |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T08:24:50Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T08:24:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Венгер О. Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Венгер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7461 |
|
dc.description.abstract |
Дизорфографія – це специфічне порушення писемного мовлення, яке характеризується наявністю різних типів орфографічних помилок на письмі стійкого характеру. Зазначене порушення мовлення є складним та поліморфним обумовленим недорозвиненням ряду психічних процесів та мовних операцій. В останні роки спостерігається стійка тенденція до зростання кількості дітей із цим порушенням мовлення. Мета дослідження – наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка ефективності методичного комплексу вправ та завдань для подолання дизорфографічних порушень у молодших школярів 4-го класу закладу загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |