Репозиторий Dspace

Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Веруцька, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-05-16T08:48:48Z
dc.date.available 2023-05-16T08:48:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Веруцька М. В. Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Володимирівна Веруцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7464
dc.description.abstract Завдяки емотивам мовлення набуває емоційної виразності, експресивності. Для дитини, яка включена в соціальні стосунки, важливо уміти аналізувати свій стан, розуміти стан інших, співпереживати, співчувати, адекватно оцінювати вчинки інших та власні, висловлювати власне ставлення до соціального оточення, регулювати свої стосунки з оточенням та опанувати вміння позитивного, приємного спілкування. Розвиток цих умінь залежить від динаміки мовленнєвого розвитку в цілому та значною мірою опосередкований емотивною лексикою. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення логопедичної роботи з формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись