dc.contributor.author |
Лукачович, Галина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T09:15:56Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T09:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Лукачович Г. О. Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Олександрівна Лукачович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7465 |
|
dc.description.abstract |
Формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення – це провідний напрям у корекційній роботі логопеда. Однією з форм такої роботи є використання дидактичних ігор, оскільки провідною діяльністю дошкільника є гра, у якій дитина розвивається. Розвиток вживання дітьми прийменників утруднений їх семантичною складністю. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення з формування прийменникового словника у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |