Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лукачович, Галина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T09:15:56Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T09:15:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Лукачович Г. О. Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Олександрівна Лукачович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7465 | |
dc.description.abstract | Формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення – це провідний напрям у корекційній роботі логопеда. Однією з форм такої роботи є використання дидактичних ігор, оскільки провідною діяльністю дошкільника є гра, у якій дитина розвивається. Розвиток вживання дітьми прийменників утруднений їх семантичною складністю. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення з формування прийменникового словника у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |