ElarK-PNU

Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукачович, Галина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-05-16T09:15:56Z
dc.date.available 2023-05-16T09:15:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Лукачович Г. О. Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Олександрівна Лукачович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7465
dc.description.abstract Формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення – це провідний напрям у корекційній роботі логопеда. Однією з форм такої роботи є використання дидактичних ігор, оскільки провідною діяльністю дошкільника є гра, у якій дитина розвивається. Розвиток вживання дітьми прийменників утруднений їх семантичною складністю. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення з формування прийменникового словника у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування прийменникового словника у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ-ІІІ рівня (на матеріалі дидактичних ігор природничо-екологічного змісту) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу