Аннотации:
Виклики сучасного суспільства (боротьба з Cоvіd-19, війна в Україні), загальна цифровізація та вимоги нової української школи щодо фахових компетентностей сучасних учителів спонукають науковців до пошуку ефективних педагогічних умов оптимізації процесу підготовки учительських кадрів (пошуку нових технологій у формуванні творчої, соціально активної особистості), зокрема майбутніх учителів музичного мистецтва, оскільки саме через мистецтво закладаються основи естетичного виховання. У законах України «Про освіту» [1], «Про загальну середню освіту» [2], Національній доктрині розвитку освіти [3] зазначається, що освіта повинна забезпечувати учням необхідний рівень інтелектуального розвитку, давати елементарні знання з основ наук, формувати в них навчальні й загальнотрудові навички, викликати інтерес до художньої та технічної творчості, залучати до суспільно корисної праці. «Ця школа забезпечує початкове становлення особистості дитини, виявляє і розвиває її здібності, формує бажання і вміння вчитися, створює умови для самовираження дитини в різних видах діяльності» [4, с.25]. Реалізувати ці важливі завдання покликаний вчитель музичного мистецтва, який має професійну компетентність та проявляє творчий підхід до педагогічної діяльності. Тому кардинальною проблемою вищої педагогічної освіти сьогодні є проблема якісної підготовки фахівців для закладів загальної середньої освіти.