Короткий опис(реферат):
Принциповою особливістю даного дослідження є те, що в ході вивчення проблеми розвитку слухо-моторних уявлень увага була сконцентрована на музично-слуховому самоконтролі, його ролі та методах активізації на уроках музичного мистецтва. Отже, соціальна і педагогічна значущість даної проблеми, її недостатня теоретична і методична розробленість зумовили вибір теми нашого дослідження. Об’єкт дослідження – процес музичного виховання учнів молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – методика формування слухо-моторних уявлень молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування слухо-моторних уявлень учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва.