Abstract:
Стрімкий розвиток інтерактивних технологій, науково-технічного прогресу, життя в умовах пандемії та карантинних обмежень детермінованих COVID-19, призводить до активного використання Інтернету, комп’ютерів, ґаджетів та інших електронних девайсів не лише у професійній сфері, а і в повсякденному житті. Швидко прогресуючий процес всесвітньої діджиталізації, ґаджеталізації та впровадження інформаційних технологій в життя людини має як позитивні аспекти для її розвитку, так і негативні, зокрема, поширеність залежності від Інтернету, комп’ютеру, різноманітних ґаджетів та електронних пристроїв. Мета дослідження – на основі системного аналізу розкрити структурно-динамічну модель розвитку та подолання кіберадикції у підлітковому та юнацькому віці, розробити психодіагностичний інструментарій спрямований на профілактику та психокорекцію кіберадикцій осіб підліткового та юнацького віку.