dc.contributor.author |
Горпинюк, Анастасія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-06T07:37:34Z |
|
dc.date.available |
2024-11-06T07:37:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Горпинюк А. І. Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Іванівна Горпинюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8456 |
|
dc.description.abstract |
Дотепер питання про вплив високого рівня інтелектуального розвитку на процес формування самосвідомості, що у свою чергу визначає ефективність і спрямованість пізнавальної діяльності й реалізацію здібностей дошкільників, залишається практично не вивченим. Відповідь на дане питання представляє не тільки теоретичне, але й практичне значення, пов’язане з пошуками шляхів оптимізації процесу самореалізації дітей з високим рівнем розумового розвитку. Мета дослідження полягає у виявленні особливостей самосвідомості дітей з високим рівнем розвитку в порівнянні з однолітками, що розвиваються нормально. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
66 |
uk_UA |