Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Горпинюк, Анастасія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T07:37:34Z | |
dc.date.available | 2024-11-06T07:37:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Горпинюк А. І. Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Іванівна Горпинюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8456 | |
dc.description.abstract | Дотепер питання про вплив високого рівня інтелектуального розвитку на процес формування самосвідомості, що у свою чергу визначає ефективність і спрямованість пізнавальної діяльності й реалізацію здібностей дошкільників, залишається практично не вивченим. Відповідь на дане питання представляє не тільки теоретичне, але й практичне значення, пов’язане з пошуками шляхів оптимізації процесу самореалізації дітей з високим рівнем розумового розвитку. Мета дослідження полягає у виявленні особливостей самосвідомості дітей з високим рівнем розвитку в порівнянні з однолітками, що розвиваються нормально. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 66 | uk_UA |