ElarK-PNU

Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горпинюк, Анастасія Іванівна
dc.date.accessioned 2024-11-06T07:37:34Z
dc.date.available 2024-11-06T07:37:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Горпинюк А. І. Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Іванівна Горпинюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8456
dc.description.abstract Дотепер питання про вплив високого рівня інтелектуального розвитку на процес формування самосвідомості, що у свою чергу визначає ефективність і спрямованість пізнавальної діяльності й реалізацію здібностей дошкільників, залишається практично не вивченим. Відповідь на дане питання представляє не тільки теоретичне, але й практичне значення, пов’язане з пошуками шляхів оптимізації процесу самореалізації дітей з високим рівнем розумового розвитку. Мета дослідження полягає у виявленні особливостей самосвідомості дітей з високим рівнем розвитку в порівнянні з однолітками, що розвиваються нормально. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Особливості самосвідомості дітей з високим рівнем розумового розвитку uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 66 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу