Аннотации:
Забезпечення соціалізації особистості є важливою проблемою, яка стоїть перед суспільством, адже від вирішення цієї проблеми залежить успішне включення молоді в самостійне життя та трудове життя. Ця проблема набуває ще більшої актуальності, якщо розглядати питання корекції, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, оскільки вони мають певні труднощі в засвоєнні соціального досвіду та соціального спілкування. Ці труднощі зумовлені їх обмеженими можливостями. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз інформації про емоційний інтелект, соціалізацію старшокласників у навчально-реабілітаційному центрі; практичне дослідження емоційного інтелекту та соціалізації старшокласників навчально-реабілітаційного центру та їхніх стосунків; визначити особливості діагностики та соціалізації емоційного інтелекту старшокласників у цьому навчально-реабілітаційному центрі; розкрити вплив емоційного інтелекту на соціалізацію старшокласників у навчально-реабілітаційному центрі; розробити програму соціалізації старшокласників НРЦ через розвиток емоційного інтелекту.