Аннотации:
Із розширенням сфери користування інтернетом посилений інтерес почала викликати найбільш численна група користувачів мережею, яка перебуває на межі залежності і її відсутності та характеризується дослідниками, як захоплена інтернетом. Високий рівень інтернет-захопленості та інтернет-залежності серед підлітків призводить до розвитку непродуктивних форм інтернет-медіакультури – культури масового копіювання, засвоєння інтернет-цінностей, домінування мережевої ідентичності над об’єктивною. З метою розвитку якісних форм взаємодії з інтернет-простором постала необхідність дослідити соціально-психологічні механізми, які безпосередньо задіяні у становленні медіакультури підлітка з інтернет-захопленістю, та на базі отриманих емпіричним шляхом даних розробити ефективні способи цілеспрямованого формування медіакультури таких підлітків. Мета дослідження – визначити особливості прояву соціально-психологічних механізмів формування медіакультури у підлітків з інтернет-захопленістю.