Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гетьман, Руслана | |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T07:20:44Z | |
dc.date.available | 2024-12-03T07:20:44Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гетьман Р. Корекція порушень артикуляційної моторики у дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Руслана Гетьман. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 110 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8552 | |
dc.description.abstract | Мовленнєві функції у кожної людини відіграють ключову роль і є найважливішими функціями серед всіх. Якщо у дитини виникають порушення мовлення, то це негативно позначається не тільки на розвитку дитини в цілому, але й одночасно ускладнює її спілкування з оточуючими, затримує пізнавальні процеси, звідси у дитини виникають проблеми у формуванні своєї особистості. Дошкільний вік у цьому плані є ідеальним та найсприятливішим періодом для корекційної роботи, оскільки саме правильне мовлення є одним з показників готовності учня до навчання в школі. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати, систематизувати й апробувати зміст логопедичної роботи по корекції артикуляційної моторики у молодших школярів з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Корекція порушень артикуляційної моторики у дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 110 | uk_UA |