dc.contributor.author |
Схаб, Мар’яна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-03T07:34:03Z |
|
dc.date.available |
2024-12-03T07:34:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Схаб М. Використання мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Мар’яна Схаб. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8553 |
|
dc.description.abstract |
Формування зв’язного мовлення у молодших школярів є однією із актуальних проблем сучасної освіти, оскільки воно є важливою передумовою становлення особистості та її всебічного розвитку. Добре розвинуте зв’язне мовлення дозволяє ефективно комунікувати з оточуючими, сприяє розвитку логічного та критичного мислення, вміння висловлювати чітко та ґрунтовно власні думки. Важливою умовою якісного оволодіння зв’язним мовленням є повноцінно розвинута пам’ять. Вона є необхідною для втримування інформації та використання її у процесі формування думок та власних висловлювань. Мета дослідження – на підставі вивчення пам’яті у молодших школярів із ЗНМ ІІІ рівня визначити ефективні засоби мнемотехніки, які допоможуть їм засвоїти зв’язні компоненти мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Використання мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |