Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Схаб, Мар’яна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T07:34:03Z | |
dc.date.available | 2024-12-03T07:34:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Схаб М. Використання мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Мар’яна Схаб. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8553 | |
dc.description.abstract | Формування зв’язного мовлення у молодших школярів є однією із актуальних проблем сучасної освіти, оскільки воно є важливою передумовою становлення особистості та її всебічного розвитку. Добре розвинуте зв’язне мовлення дозволяє ефективно комунікувати з оточуючими, сприяє розвитку логічного та критичного мислення, вміння висловлювати чітко та ґрунтовно власні думки. Важливою умовою якісного оволодіння зв’язним мовленням є повноцінно розвинута пам’ять. Вона є необхідною для втримування інформації та використання її у процесі формування думок та власних висловлювань. Мета дослідження – на підставі вивчення пам’яті у молодших школярів із ЗНМ ІІІ рівня визначити ефективні засоби мнемотехніки, які допоможуть їм засвоїти зв’язні компоненти мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Використання мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |