Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Луминецький, В’ячеслав | |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T09:23:57Z | |
dc.date.available | 2024-12-03T09:23:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Луминецький В. Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / В’ячеслав Луминецький. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8556 | |
dc.description.abstract | Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією. Значимість завдання удосконалення письмово-мовленнєвої діяльності багато в чому пов’язана з тим, що практики відзначають тенденцію збільшення кількості учнів, які мають порушення писемного мовлення і відчувають труднощі в його формуванні. Мета дослідження – здійснити наукове обґрунтування та визначити особливості розвитку самоконтролю у дітей з дисграфією молодшого шкільного віку, розробити методичні рекомендації щодо диференційованого підходу до розвитку самоконтролю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 69 | uk_UA |