ElarK-PNU

Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луминецький, В’ячеслав
dc.date.accessioned 2024-12-03T09:23:57Z
dc.date.available 2024-12-03T09:23:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Луминецький В. Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / В’ячеслав Луминецький. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8556
dc.description.abstract Основним напрямом логопедичної роботи на рівні початкової загальної освіти виступає вивчення порушень формування письмово-мовленнєвої діяльності у дітей з дисграфією. Значимість завдання удосконалення письмово-мовленнєвої діяльності багато в чому пов’язана з тим, що практики відзначають тенденцію збільшення кількості учнів, які мають порушення писемного мовлення і відчувають труднощі в його формуванні. Мета дослідження – здійснити наукове обґрунтування та визначити особливості розвитку самоконтролю у дітей з дисграфією молодшого шкільного віку, розробити методичні рекомендації щодо диференційованого підходу до розвитку самоконтролю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку самоконтролю у дітей із дисграфією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 69 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу