dc.contributor.author |
Лукащук, Тетяна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-04T12:24:06Z |
|
dc.date.available |
2024-12-04T12:24:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лукащук Т. Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Лукащук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8557 |
|
dc.description.abstract |
Одним із ключових чинників розвитку та навчання дитини з порушеннями мовлення є її успішна взаємодія з оточуючими. Адже від того, наскільки буде залучена дитина з порушеннями мовлення до колективу у дошкільному навчальному закладі, буде залежати встановлення позитивного міжособистісного спілкування таких дітей з однолітками та дорослими. Сприяння соціалізації дитини з тяжкими порушеннями мовлення – це передусім оптимізація її адаптації до нових умов середовища. Мета дослідження полягає у здійсненні наукового обґрунтування і виявленні особливостей та розробки методичних рекомендацій щодо формування соціально-комунікативної взаємодії дітей з порушеннями мовлення в умовах логопедичної групи закладу дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
69 |
uk_UA |