ElarK-PNU

Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукащук, Тетяна
dc.date.accessioned 2024-12-04T12:24:06Z
dc.date.available 2024-12-04T12:24:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лукащук Т. Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Лукащук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8557
dc.description.abstract Одним із ключових чинників розвитку та навчання дитини з порушеннями мовлення є її успішна взаємодія з оточуючими. Адже від того, наскільки буде залучена дитина з порушеннями мовлення до колективу у дошкільному навчальному закладі, буде залежати встановлення позитивного міжособистісного спілкування таких дітей з однолітками та дорослими. Сприяння соціалізації дитини з тяжкими порушеннями мовлення – це передусім оптимізація її адаптації до нових умов середовища. Мета дослідження полягає у здійсненні наукового обґрунтування і виявленні особливостей та розробки методичних рекомендацій щодо формування соціально-комунікативної взаємодії дітей з порушеннями мовлення в умовах логопедичної групи закладу дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування соціально-комунікативної взаємодії у дітей з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 69 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу