dc.contributor.author |
Звиногородська, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-05T08:52:52Z |
|
dc.date.available |
2024-12-05T08:52:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Звиногородська В. Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Звиногородська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8563 |
|
dc.description.abstract |
Сім’я та заклад дошкільної освіти – два важливі, тісно взаємопов’язані між собою інститути соціалізації дитини, в яких відбувається становлення і формування повноцінної гармонійної особистості. Особливе значення має співпраця логопеда з вихователями та батьками в процесі навчання, виховання і розвитку дітей з порушеннями мовлення. Успішність корекційно-розвивального навчання насамперед визначається тим, наскільки чітко продумана, організована та реалізована наступність у роботі вчителя-логопеда, вихователів та батьків. Мета дослідження – виявлення впливу взаємодії логопеда, вихователя і батьків при корекції порушень звуковимови у дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |