ElarK-PNU

Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Звиногородська, Вікторія
dc.date.accessioned 2024-12-05T08:52:52Z
dc.date.available 2024-12-05T08:52:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Звиногородська В. Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Звиногородська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8563
dc.description.abstract Сім’я та заклад дошкільної освіти – два важливі, тісно взаємопов’язані між собою інститути соціалізації дитини, в яких відбувається становлення і формування повноцінної гармонійної особистості. Особливе значення має співпраця логопеда з вихователями та батьками в процесі навчання, виховання і розвитку дітей з порушеннями мовлення. Успішність корекційно-розвивального навчання насамперед визначається тим, наскільки чітко продумана, організована та реалізована наступність у роботі вчителя-логопеда, вихователів та батьків. Мета дослідження – виявлення впливу взаємодії логопеда, вихователя і батьків при корекції порушень звуковимови у дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Співпраця логопеда, вихователя та батьків в процесі корекції дислалії у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу