Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Омельянович, Олена | |
dc.date.accessioned | 2024-12-05T10:02:24Z | |
dc.date.available | 2024-12-05T10:02:24Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Омельянович О. Особливості формування мовлення у дошкільників із розладами спектру аутизму за альтернативною методикою «PECS»: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Олена Омельянович. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8565 | |
dc.description.abstract | Важливу роль в соціальній адаптації дітей у сьогоденні відіграє вміле володіння мовленням, тому що мовлення задіяне в процесах розвитку психічної діяльності, фрагментах рухової активності, самостійного здобуття та розподілу отриманого знання, вияву думок та емоцій, образів і переживань. Формування та розвиток мовлення у дитини при наявності розладів спектру аутизму характеризуються специфічними, індивідуальними характеристиками, які підпорядковані необхідністю корекції, починаючи з раннього віку. Мета дослідження – експериментально дослідити особливості формування мовлення у дошкільників з РСА за альтернативною методикою комунікації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування мовлення у дошкільників із розладами спектру аутизму за альтернативною методикою «PECS» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |