dc.contributor.author |
Бондар, Крістіна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-06T09:41:52Z |
|
dc.date.available |
2024-12-06T09:41:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бондар К. Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Крістіна Бондар. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8569 |
|
dc.description.abstract |
Заїкання призводить до значних мовленнєвих труднощів і ускладнює спілкування дитини з оточуючими, що сильно її психоемоційно травмує. Найчастіше заїкання виникає у дошкільників, оскільки у цей віковий період активно розвивається мовлення. Разом з тим, заїкання часто зустрічається і в час вступу дитини до школи, на початку молодшого шкільного віку. Початок навчання у школі – досить складний період для адаптації дитячої вразливої психіки. Мета дослідження – вивчити особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
97 |
uk_UA |