ElarK-PNU

Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Крістіна
dc.date.accessioned 2024-12-06T09:41:52Z
dc.date.available 2024-12-06T09:41:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондар К. Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Крістіна Бондар. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8569
dc.description.abstract Заїкання призводить до значних мовленнєвих труднощів і ускладнює спілкування дитини з оточуючими, що сильно її психоемоційно травмує. Найчастіше заїкання виникає у дошкільників, оскільки у цей віковий період активно розвивається мовлення. Разом з тим, заїкання часто зустрічається і в час вступу дитини до школи, на початку молодшого шкільного віку. Початок навчання у школі – досить складний період для адаптації дитячої вразливої психіки. Мета дослідження – вивчити особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 97 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу