Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Крістіна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-06T09:41:52Z | |
dc.date.available | 2024-12-06T09:41:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бондар К. Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Крістіна Бондар. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8569 | |
dc.description.abstract | Заїкання призводить до значних мовленнєвих труднощів і ускладнює спілкування дитини з оточуючими, що сильно її психоемоційно травмує. Найчастіше заїкання виникає у дошкільників, оскільки у цей віковий період активно розвивається мовлення. Разом з тим, заїкання часто зустрічається і в час вступу дитини до школи, на початку молодшого шкільного віку. Початок навчання у школі – досить складний період для адаптації дитячої вразливої психіки. Мета дослідження – вивчити особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання ігрових вправ при подоланні заїкання у дітей | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 97 | uk_UA |