ElarK-PNU

Особливості розвитку предметного словника у дошкільників з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Босович, Оксана
dc.date.accessioned 2024-12-11T07:09:05Z
dc.date.available 2024-12-11T07:09:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Босович О. Особливості розвитку предметного словника у дошкільників з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Оксана Босович. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8577
dc.description.abstract На сьогодні проблема ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливостями у розвитку входить до кола надзвичайно важливих, оскільки частка типових новонароджених суттєво знижується з кожним роком. Що ж стосується розладів аутичного спектра, то ранні дослідження поширеності аутизму (Lotter, 1966) становили близько 4 осіб на 10000 людей, а станом на теперішній час наводять вже такі дані: 30-60 випадків на 10000 населення (Rutter, 2005). Мета роботи – дослідити особливості розвитку предметного словника у дітей з розладами спектру аутизму та розробити методику розвитку словника у дітей дошкільного віку з РСА. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку предметного словника у дошкільників з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 64 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу