ElarK-PNU

Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринчук, Олеся
dc.date.accessioned 2024-12-11T13:29:30Z
dc.date.available 2024-12-11T13:29:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гринчук О. Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Олеся Гринчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8580
dc.description.abstract Оскільки у дітей з тяжкими порушеннями мовлення порушені всі сторони мовленнєвої діяльності: фонетична, лексична, граматична, у них спостерігаються значні труднощі сприймання та розуміння зверненого мовлення, що позначається на навчальній діяльності й соціалізації зокрема. Формування навичок аудіювання в таких випадках є ключовим елементом для поліпшення комунікативних навичок та розвитку мовлення. Мета дослідження – визначення рівня розвитку навички аудіювання у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення; розробка й апробація методики формування аудіювання у дітей даної категорії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування навичок аудіювання у дітей шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу