ElarK-PNU

Особливості формування описового зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бахмачук, Ірина
dc.date.accessioned 2024-12-11T13:54:41Z
dc.date.available 2024-12-11T13:54:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бахмачук І. Особливості формування описового зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Бахмачук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8581
dc.description.abstract Однією з необхідних умов повноцінного розвитку особистості є вміння користуватись у спілкуванні грамотним та виразним мовленням. Крім того, сформоване імпресивне та експресивне мовлення – запорука успішного навчання дитини у школі. Проблема розвитку зв’язного мовлення дошкільників – одна з актуальних проблем як у дошкільній педагогіці загалом, так і у логопедичній практиці. У дітей із ЗНМ відзначаються труднощі у оволодінні навичками зв’язного контекстного мовлення, зумовлені недорозвиненням основних компонентів мовленнєвої системи та несформованістю низки психологічних передумов. Мета дослідження – вивчення стану розвитку та особливостей описового зв’язного мовлення у дошкільників із ЗНМ, а також розробка прийомів корекційної роботи, спрямованих на його формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування описового зв’язного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу