Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гичко, Євгенія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T07:12:34Z | |
dc.date.available | 2024-12-12T07:12:34Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гичко Є. Особливості формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Євгенія Гичко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8583 | |
dc.description.abstract | Актуальною проблемою сучасної школи є зростання кількості дітей із труднощами під час засвоєння навичок читання і письма, тому що молодші школярі не завжди готові до успішного включення в освітній процес. Разом з труднощами формування навичок писемного мовлення, що виникають через фізіологічну незрілість дитини чи є наслідком її соціальної та педагогічної занедбаності, зростає кількість молодших школярів із порушеннями читання й письма: дислексією, дисграфією. Порушення у дитини процесу реалізації письма може спричинити для неї значні труднощі на етапі шкільного навчання. Тому важливо вчасно виявити передумови дисграфії, що може проявитися у дитини із початком шкільного навчання, якщо не вжити відповідних заходів. Об’єкт дослідження – процес формування письма у молодших школярів. Предмет дослідження – методика формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування письма у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |