Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Малецька, Надія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T07:36:35Z | |
dc.date.available | 2024-12-12T07:36:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Малецька Н. Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Надія Малецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8584 | |
dc.description.abstract | Кардинальні реформи у освітній системі безпосередньо стосуються дошкільної та початкової ланки освіти, зумовивши підвищення значущості проблеми готовності дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти. Поряд з цим через оголошену росією війну кількість дітей, які мають порушення мовлення, зростає у геометричній прогресії. Причому зростає кількість дітей з тяжкими порушеннями мовлення різного віку. Мета дослідження – проведення теоретичного аналізу і практичного дослідження особливостей мовленнєвої готовності до навчання у ЗЗСО дітей з тяжкими порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |