ElarK-PNU

Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малецька, Надія
dc.date.accessioned 2024-12-12T07:36:35Z
dc.date.available 2024-12-12T07:36:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Малецька Н. Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Надія Малецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8584
dc.description.abstract Кардинальні реформи у освітній системі безпосередньо стосуються дошкільної та початкової ланки освіти, зумовивши підвищення значущості проблеми готовності дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти. Поряд з цим через оголошену росією війну кількість дітей, які мають порушення мовлення, зростає у геометричній прогресії. Причому зростає кількість дітей з тяжкими порушеннями мовлення різного віку. Мета дослідження – проведення теоретичного аналізу і практичного дослідження особливостей мовленнєвої готовності до навчання у ЗЗСО дітей з тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування мовленнєвої готовності дітей з тяжкими порушення мовлення до навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу