Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Висоцька, Василина | |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T14:30:56Z | |
dc.date.available | 2024-12-12T14:30:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Висоцька В. Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Василина Висоцька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8592 | |
dc.description.abstract | Неухильно підвищуються вимоги суспільства до якості надання освітніх послуг, зокрема в початковій ланці середньої освіти. Ця ланка є вкрай важливою з огляду на навчання дітей грамоти, тобто формування у них ключових навчальних компетенцій – письма та читання. Реалізація цих завдань, як і опанування грамоти в цілому, ускладнюється за наявності у дітей порушень психофізичного розвитку. Мета роботи – дослідити особливості логопедичного супроводу початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |