ElarK-PNU

Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базюк, Ольга
dc.date.accessioned 2024-12-16T08:19:25Z
dc.date.available 2024-12-16T08:19:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Базюк О. Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Базюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8598
dc.description.abstract Інклюзивне навчання передбачає залучення в освітній процес дітей з різними категоріями освітніх труднощів, серед яких особливу групу складають діти з порушенням слуху та мовлення. Типовим для структури дефекту цих дітей є порушення письма, зокрема акустична дисграфія, що є наслідком несформованості фонематичних процесів. Водночас, акустична дисграфія часто трапляється й у школярів зі збереженим слухом; в цьому випадку вона виникає на фоні парціальних функцій звукосприймання, звукорозрізнення та акустико-артикуляційних узагальнень. Мета роботи – дослідження особливостей організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості організації роботи з подолання акустичної дисграфії у молодших школярів з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу