Репозиторий Dspace

Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гоголь, Людмила
dc.date.accessioned 2024-12-17T11:53:14Z
dc.date.available 2024-12-17T11:53:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гоголь Л. Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Людмила Гоголь. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8600
dc.description.abstract Інноваційні педагогічні технології є ефективним способом організації на сучасному рівні навчально-виховного процесу. Вони є певною схемою чи системою дій вчителя та учня з порушеннями мовлення, орієнтуючись на яку, ми можемо досягти конкретної мети. Використання інноваційних технологій сприяє не тільки особистісному розвитку учнів з порушеннями мовлення, а й формуванню у них лексики. Новий підхід у навчанні не лише активізує дітей з порушеннями мовлення до роботи, а й формує прагнення пізнати невідоме. Мета роботи – розробити та апробувати методику формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення з використанням інноваційних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Використання інноваційних технологій у процесі формування лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись