dc.contributor.author |
Горін, Ольга Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-17T12:35:06Z |
|
dc.date.available |
2024-12-17T12:35:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Горін О. О. Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Олександрівна Горін. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8601 |
|
dc.description.abstract |
Мотивація до навчання є одним із ключових складників успішності учнів у навчанні. Без прагнення діяти та досягати неможлива успішна робота. Зацікавлення та бажання навчатися заохочують не лише академічні успіхи, а й розвиток особистості в цілому. Через індивідуальні особливості учнів з порушенням мовлення формування мотивації стає ще актуальнішим. Мета роботи – дослідити й обґрунтувати методи формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |