Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горін, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T12:35:06Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T12:35:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Горін О. О. Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Олександрівна Горін. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8601 | |
dc.description.abstract | Мотивація до навчання є одним із ключових складників успішності учнів у навчанні. Без прагнення діяти та досягати неможлива успішна робота. Зацікавлення та бажання навчатися заохочують не лише академічні успіхи, а й розвиток особистості в цілому. Через індивідуальні особливості учнів з порушенням мовлення формування мотивації стає ще актуальнішим. Мета роботи – дослідити й обґрунтувати методи формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |