ElarK-PNU

Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горін, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-12-17T12:35:06Z
dc.date.available 2024-12-17T12:35:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Горін О. О. Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Олександрівна Горін. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8601
dc.description.abstract Мотивація до навчання є одним із ключових складників успішності учнів у навчанні. Без прагнення діяти та досягати неможлива успішна робота. Зацікавлення та бажання навчатися заохочують не лише академічні успіхи, а й розвиток особистості в цілому. Через індивідуальні особливості учнів з порушенням мовлення формування мотивації стає ще актуальнішим. Мета роботи – дослідити й обґрунтувати методи формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування мотивації навчальної діяльності школярів з порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу