ElarK-PNU

Формування просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гурба, Анна
dc.date.accessioned 2024-12-18T12:56:23Z
dc.date.available 2024-12-18T12:56:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гурба А. Формування просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Анна Гурба. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8604
dc.description.abstract Розвиток усного мовлення дітей з дизартріями дошкільного віку на сьогодні в Україні залишається однією із найбільш складних та недостатньо вирішених логопедичних проблем. При дизартрії найбільше страждає вимовна сторона мовлення: порушується артикуляція звуків, голосоутворююча функція, а також зазнає порушень сила голосу, темп, ритм, інтонація. Саме цей аспект в логопедії потребує всебічного дослідження і подальшого удосконалення методів формування просодичної сторони мовлення та методів діагностики на ранньому етапі. Мета роботи – розробити методику формування просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 105 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу