dc.contributor.author |
Ващак, Катерина |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-19T12:35:46Z |
|
dc.date.available |
2024-12-19T12:35:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ващак К. Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Катерина Ващак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8606 |
|
dc.description.abstract |
Стан розвитку мовлення відіграє надвагоме значення у формуванні психічної, навчальної діяльності дитини, її соціальної адаптації. Недостатнє засвоєння мовних засобів та мовленнєвих навичок суттєво знижують можливості самостійного розвитку мовленнєвої системи. Тому розвиток зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку є одним із найважливіших завдань, що визначає їх подальшу навчальну успішність. Мета роботи – розкрити особливості формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |