ElarK-PNU

Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ващак, Катерина
dc.date.accessioned 2024-12-19T12:35:46Z
dc.date.available 2024-12-19T12:35:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ващак К. Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Катерина Ващак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8606
dc.description.abstract Стан розвитку мовлення відіграє надвагоме значення у формуванні психічної, навчальної діяльності дитини, її соціальної адаптації. Недостатнє засвоєння мовних засобів та мовленнєвих навичок суттєво знижують можливості самостійного розвитку мовленнєвої системи. Тому розвиток зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку є одним із найважливіших завдань, що визначає їх подальшу навчальну успішність. Мета роботи – розкрити особливості формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування вміння складати описові розповіді учнями молодшого шкільного віку з системними порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу