DSpace Repository

Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії

Show simple item record

dc.contributor.author Цемко, Андріана
dc.date.accessioned 2024-12-24T08:35:58Z
dc.date.available 2024-12-24T08:35:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Цемко А. Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Андріана Цемко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8611
dc.description.abstract Лексика має велике значення в освоєнні рідної мови як засобу спілкування. Вона має, формує і передає знання про будь-які предмети, явища, їх якості та дії. При порушенні лексичної категорії у дитини виникають труднощі зі спілкуванням, пізнавальною діяльністю, інтелектуальним, розумовим і соціальним розвитком. Актуальність проблеми з розвитку лексико-семантичного рівня мовлення у дітей з порушеннями мовлення в старшому дошкільному віці полягає в тому, що несформованість словникового запасу уповільнює та обмежує мовленнєвий і загальний розвиток дитини. Мета роботи – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику з використанням засобів ізотерапії, спрямовану на формування лексико-семантичного рівня мовлення в дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account