dc.contributor.author |
Цемко, Андріана |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-24T08:35:58Z |
|
dc.date.available |
2024-12-24T08:35:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Цемко А. Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Андріана Цемко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8611 |
|
dc.description.abstract |
Лексика має велике значення в освоєнні рідної мови як засобу спілкування. Вона має, формує і передає знання про будь-які предмети, явища, їх якості та дії. При порушенні лексичної категорії у дитини виникають труднощі зі спілкуванням, пізнавальною діяльністю, інтелектуальним, розумовим і соціальним розвитком. Актуальність проблеми з розвитку лексико-семантичного рівня мовлення у дітей з порушеннями мовлення в старшому дошкільному віці полягає в тому, що несформованість словникового запасу уповільнює та обмежує мовленнєвий і загальний розвиток дитини. Мета роботи – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику з використанням засобів ізотерапії, спрямовану на формування лексико-семантичного рівня мовлення в дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування лексико-семантичного рівня мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами ізотерапії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
96 |
uk_UA |