ElarK-PNU

Особливості подолання темпоритмічних порушень у дошкільників із заїканням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боросюк, Інна
dc.date.accessioned 2024-12-24T13:08:25Z
dc.date.available 2024-12-24T13:08:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Боросюк І. Особливості подолання темпоритмічних порушень у дошкільників із заїканням: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Інна Боросюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8613
dc.description.abstract До порушень темпоритмічної сторони мовлення належать заїкання, брадилалія й тахілалія. У загальній проблемі заїкання особливе місце посідає дошкільний вік. У дошкільному віці легше долаються недоліки розвитку і найбільш результативно може проводитися логопедична робота, що охоплює всі компоненти мовленнєвої системи. Прогноз відносно брадилалії більш позитивний, чим раніше вона буде виявлена й чим раніше розпочнеться комплексна дія. У тих випадках, коли брадилалія є синдромом соматичного, неврологічного або психічного захворювання, прогноз залежить від успішності лікування основного захворювання. Ефективність подолання тахілалії залежить від розумового розвитку і поведінки дитини, співпраці з лікарем та логопедом. Мета дослідження – виявити особливості порушень темпоритмічної сторони мовлення у дошкільників із заїканням, розробити (дібрати) та апробувати прийоми корекційної роботи з подолання вказаних порушень. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості подолання темпоритмічних порушень у дошкільників із заїканням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу