Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боросюк, Інна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-24T13:08:25Z | |
dc.date.available | 2024-12-24T13:08:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Боросюк І. Особливості подолання темпоритмічних порушень у дошкільників із заїканням: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Інна Боросюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8613 | |
dc.description.abstract | До порушень темпоритмічної сторони мовлення належать заїкання, брадилалія й тахілалія. У загальній проблемі заїкання особливе місце посідає дошкільний вік. У дошкільному віці легше долаються недоліки розвитку і найбільш результативно може проводитися логопедична робота, що охоплює всі компоненти мовленнєвої системи. Прогноз відносно брадилалії більш позитивний, чим раніше вона буде виявлена й чим раніше розпочнеться комплексна дія. У тих випадках, коли брадилалія є синдромом соматичного, неврологічного або психічного захворювання, прогноз залежить від успішності лікування основного захворювання. Ефективність подолання тахілалії залежить від розумового розвитку і поведінки дитини, співпраці з лікарем та логопедом. Мета дослідження – виявити особливості порушень темпоритмічної сторони мовлення у дошкільників із заїканням, розробити (дібрати) та апробувати прийоми корекційної роботи з подолання вказаних порушень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості подолання темпоритмічних порушень у дошкільників із заїканням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |