ElarK-PNU

Формування жесту як комунікативної навички у дітей з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мідянка, Кароліна
dc.date.accessioned 2024-12-27T08:03:15Z
dc.date.available 2024-12-27T08:03:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мідянка К. Формування жесту як комунікативної навички у дітей з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Кароліна Мідянка. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8615
dc.description.abstract На сьогодні проблема ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливостями у розвитку входить до кола надзвичайно важливих, оскільки частка «здорових» новонароджених суттєво знижується з кожним роком. Діти з розладами спектру аутизму мають значні труднощі у застосуванні жестів, що мають символьне значення, та не намагаються компенсувати брак вербального мовлення використанням інших модальностей, таких як жести, натомість користуються найпростішими контактними жестами (тягти, штовхати, маніпулювати рукою дорослого) чи можуть вдаватися до неприйнятної проблемної поведінки, що задовольняє ті ж комунікативні потреби. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність формування жесту у дітей з розладами спектру аутизму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування жесту як комунікативної навички у дітей з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу