Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мідянка, Кароліна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-27T08:03:15Z | |
dc.date.available | 2024-12-27T08:03:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мідянка К. Формування жесту як комунікативної навички у дітей з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Кароліна Мідянка. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8615 | |
dc.description.abstract | На сьогодні проблема ранньої діагностики та корекційної допомоги дітям з особливостями у розвитку входить до кола надзвичайно важливих, оскільки частка «здорових» новонароджених суттєво знижується з кожним роком. Діти з розладами спектру аутизму мають значні труднощі у застосуванні жестів, що мають символьне значення, та не намагаються компенсувати брак вербального мовлення використанням інших модальностей, таких як жести, натомість користуються найпростішими контактними жестами (тягти, штовхати, маніпулювати рукою дорослого) чи можуть вдаватися до неприйнятної проблемної поведінки, що задовольняє ті ж комунікативні потреби. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність формування жесту у дітей з розладами спектру аутизму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування жесту як комунікативної навички у дітей з розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |