dc.contributor.author |
Добрянський, Анатолій |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-30T07:39:51Z |
|
dc.date.available |
2024-12-30T07:39:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Добрянський А. Дослідження математичних компетенцій у дітей з порушеннями мовлення в освітньому інклюзивному середовищі: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анатолій Добрянський. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8617 |
|
dc.description.abstract |
При організації освітнього процесу з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного середовища компетентнісний підхід складає одну з головних наскрізних ліній і його актуальність визначає його конкретизація по відношенню до окремих дисциплін навчального плану. При цьому математичні компетентності виступають одними з найбільш складних для оволодіння дітьми з порушеннями мовлення. Мета дослідження – виявлення стану сформованості математичних компетенцій у дітей з тяжкими порушеннями мовлення першого класу та темпів оволодіння ними в інклюзивному освітньому просторі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження математичних компетенцій у дітей з порушеннями мовлення в освітньому інклюзивному середовищі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |