dc.contributor.author |
Кириєвська, Антоніна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-30T08:18:38Z |
|
dc.date.available |
2024-12-30T08:18:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кириєвська А. Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Антоніна Кириєвська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8618 |
|
dc.description.abstract |
Розуміння дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення образного мовлення є складним процесом, який потребує комплексного дослідження, врахування їх інтелектуальних можливостей, усвідомлення зв’язків та відношень між предметами і явищами навколишнього світу. Сформованість мисленнєвих операційних дій в старших дошкільників з порушеннями мовлення дозволяє розуміти та оперувати вербальними позначеннями образного змісту метафор і прислів’їв. Мета дослідження – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику, спрямовану на формування розуміння та використання у власному мовленні образних виразів дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
73 |
uk_UA |