ElarK-PNU

Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириєвська, Антоніна
dc.date.accessioned 2024-12-30T08:18:38Z
dc.date.available 2024-12-30T08:18:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кириєвська А. Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Антоніна Кириєвська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8618
dc.description.abstract Розуміння дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення образного мовлення є складним процесом, який потребує комплексного дослідження, врахування їх інтелектуальних можливостей, усвідомлення зв’язків та відношень між предметами і явищами навколишнього світу. Сформованість мисленнєвих операційних дій в старших дошкільників з порушеннями мовлення дозволяє розуміти та оперувати вербальними позначеннями образного змісту метафор і прислів’їв. Мета дослідження – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику, спрямовану на формування розуміння та використання у власному мовленні образних виразів дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу