Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кириєвська, Антоніна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-30T08:18:38Z | |
dc.date.available | 2024-12-30T08:18:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кириєвська А. Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Антоніна Кириєвська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8618 | |
dc.description.abstract | Розуміння дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення образного мовлення є складним процесом, який потребує комплексного дослідження, врахування їх інтелектуальних можливостей, усвідомлення зв’язків та відношень між предметами і явищами навколишнього світу. Сформованість мисленнєвих операційних дій в старших дошкільників з порушеннями мовлення дозволяє розуміти та оперувати вербальними позначеннями образного змісту метафор і прислів’їв. Мета дослідження – обґрунтувати та адаптувати навчально-розвиткову методику, спрямовану на формування розуміння та використання у власному мовленні образних виразів дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами художніх творів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 73 | uk_UA |