ElarK-PNU

Особливості логопедичної корекції порушень письма у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибак, Анастасія
dc.date.accessioned 2025-01-02T07:30:38Z
dc.date.available 2025-01-02T07:30:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рибак А. Особливості логопедичної корекції порушень письма у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Анастасія Рибак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8622
dc.description.abstract Маловивченою, але актуальною є проблема логопедичної корекції недоліків письма у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Адже своєчасна, якісна робота з попередження та усунення помилок письма має стати основою корекційного навчання в спеціальній школі. Логопедична робота з цією категорією дітей визначається специфікою, яка обумовлена особливостями вищої нервової діяльності, психологічними особливостями дітей з порушеннями інтелекту, а також характером симптоматики, механізмів, структури дефекту цих дітей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, систематизувати та розробити зміст логопедичної роботи з корекції порушень письма у дітей з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості логопедичної корекції порушень письма у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу