DSpace Repository

Особливості організації логопедичної роботи з дітьми з синдромом Дауна у закладі дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Зеленська, Лариса
dc.date.accessioned 2025-01-03T07:11:08Z
dc.date.available 2025-01-03T07:11:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Зеленська Л. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми з синдромом Дауна у закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Лариса Зеленська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8628
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку світової освітньої парадигми її наріжним каменем виступає прагнення до соціальної адаптації осіб з особливими освітніми потребами. Вона передбачає формування нової культури й освітньої норми, у першу чергу формування толерантного, гуманістично спрямованого, із розумінням проблем, особистісно орієнтованого ставлення до фізично та інтелектуально неповносправних людей, забезпечення достатніх умов для їхньої інтеграції в суспільство. Мета дослідження – визначити та теоретично обґрунтувати особливості становлення і розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна й розробити програму розвитку лінгвістичного компоненту мовлення з урахуванням структури порушення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості організації логопедичної роботи з дітьми з синдромом Дауна у закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account